Wednesday, August 12, 2009

Fantastic four

Mierne znechutena z nasho posledneho nocneho programu, som si sla sadnut na nealkoholicke frapeso s byvalymi spoluziackami zo strednej. Vyvijala som primerane usilie, aby sme ako-tak ostali v kontakte. Ked prisla Americanka s 20 minutovym meskanim vsetky sme ostali v nemom uzase. Kym clenky aliancie na seba spytavo pozerali, ja som zapichla pohlad do zeme, ako keby som sa bala prezradit, ze som to bola ja, kto zavolal Americanku na stretko. Myslela som si ze aj tak nepride a okrem toho bol oficialne pozvany kadzy, kto s nami dral lavice.

Americanka prisla ako velka voda v bielych nohaviciach, na podpatkoch velkych ako male chodule a s mucha-cece slnecnymi okuliarmi od Dolceho aj Gabbanu, ktore spolahlivo vykuzlili zavistlivu grimasu na zenskych tvarach.

Aliancia spustila svoje interne jokeky a prihody, ktore nadvazovali niekde, kde sme s Americankou neboli. Obcas sme na seba sucitne pozreli a pocuvali sme dalej. Po pol hodine som uz lutovala, ze som radsej neostala doma na pohovke so zapnutou telkou kym Americanka vyzerala, ze svoje rozhodnutie olutovala v prvych piatich minutach.
Ked sa dostaneme k rozoberaniu toho, co sa udialo minuly vikend, Americankyne oci sa rozziaria. Ked sa vsak nedostane k slovu, otravene si podlozi hlavu rukou a nezucastnene pocuva zaujmave vikendove prihody.

"Nasi sa vybrali na dva tyzdne do Grecka, sestra sla do Brna k frajerovi a ja som si bacovala sama doma," lici nam jedna z Aliancie. Byva v malej dedine ktora zacina tam, kde knnci Bratislava.
"Len ja a tri slepice."
"A co vy takto vo stvorici?" ozije Americanka.
Aliancia vyplesti oci a ja sa snazim nezadusit frapesom. Nakoniec sa predsalen oplatilo prist.

1 comment:

vera cicero said...

tak to je ster prvej triedy :D
jaj, ked citam tvoj blog, mam pocit ze to som ja kto tam sedi na vasich stretkach a nocnych vyjazdoch...ako je vobec mozne ze som identifikovatelna takmer s polovicou neznamych zien z rovnakeho mesta...? a vlastne aj z ineho, dokonca aj z inej krajiny? pises skvelo =)