Tuesday, July 21, 2009

Silly thing

Toto bolo uz relativne davno, pred pol rokom. Bol taky pekny, ze som sa musela opierat o stenu, aby som pred nim nezviezla na zem. Ocividne si to neuvedomoval, aky ma na mna vplyv a baby okolo ho ledva postrehli.
Ponukol mi cervene vino a whiskey. Vybrala som si vino.
Sedeli sme u neho v obyvacke, jeden z mojich poslednych vecer v jeho krajine, jedna kapitola mojho zivota sa uzatvarala. To si ziadalo nalezity zaver.
Galantny gentleman, hajzel je to. Ked som mu povedala, ze o par dni odchadzam, odvetil: Skoda. Prideme o krasnu zenu.
Ak by som nebola sedela, urcite by som sla do kolien, ale zahrala som to na pohodacku a s usmevom si odcucla z vina.

Ten jeden kompliment, tych par slov a ja som sa mu sama vrhala o postele. Take jednoduche. Mal ma uz pri Ahoj.

Nic sa nestalo. Mal priatelku. Skoda, napisal, lebo ak by som nemal...

No comments: