Sunday, August 23, 2009

Frajerka = dodavac odvahy

Alkohol je svina. Na druhej strane robi z nas lepsich ludi. Kym nevytriezveme, alebo kym nevraciame a potom nie sme v stave si to po sebe odstranit. Alebo kym ako podaktori "executive manageri" nepijeme obimajuc misu vodu zo zachodu, lebo sme taki smadni, az nam to je jedno.

Zvysok casu z nas robi uvolnenych, roztopasnych a pre zmenu uprimnych ludi. Uvolneni...to je to klucove slovo. 4 deci vodky je na mna viac nez dost, ale v zivote som z alkoholu nevracala a nemienim s tym ani zacinat. Hlava ma vsak bolela statocne, tak som radsej odpratala na postel, vonku to uz po druhej hodine rannej zacalo kaprit. Dosiel kamos. Jeho draha vonku zabavala hosti a ja som sa pri nej aj tak citila divne. Nevedela som totizto, co vsetko vie. O mne a jej drahom. Mojom kamosovi. Som rada, ze su spolu. Keby som vtedy chcela, bola by som to ja, kto by vonku zabaval hosti. A som velmi spokojna s tym, ako sa veci vyvinuli. Inak by totiz bolo vsetko inak a ja by som nezazila veci, ktorymi konkurujem dobremu hollywoodskemu scenaru.

Jej drahy, moj kamos, asi chcel zistit ci spim, tak sa nadomna naklonil. Obkrocil ma, ako som na chrbte vyvalena lezala na posteli. Nikde nikoho. Kukal na mna, videl ze aj ja na neho.
"Co je, Kamos?"
Ticho.
"Deje sa nieco?" zistovala som zistujuc, ze pichlava bolest hlavy uz presla.
"Mhmmm," zamrmlal.
Zamrvila som sa na posteli. Stale kukam nanho, v stave v akom som bola sa mi funkcie mozgu obmedzili iba na to, aby som nezabudla dychat.

Vzdy mal na mna slabost. A on bude pre mna navzdy trochu iny kamarat. Pohladil ma po vlasoch, potom po lici, palcom mi presiel po perach.
"Nemozem," povedal viac sebe ako mne.
"Chod za Drahou," vydychla som. "Proste chod, Kamarat."

Posluchol. Vratil sa za svojou podla mna buducou pani manzelkou. Usmievala som sa do tmy. Je dobre vediet, ze niektore veci sa nezmenia. A ze ludia stale vedia, co je spravne. Dobri ludia nevymreli a nie vsetci chlapi su cudzoloziaci chrapuni.

Zato Sarka si uzila. So zadanym. Chodi s nasou spoluziackou zo strednej. To be continued...

No comments: