Tuesday, January 13, 2009

Chlapský humor

Bola som na novoročnom večierku a rozprávala Peťovi o našom Silvestri. Peťa mám rada. Máme podobný zmysel pre humor a smejeme sa na vzájomných vtipoch. Čo je pri mne zriedkavé. Máloktorý chlap totiž dokáže oceniť môj takmer chlapský humor.
„No a oni tam proste jebali...V Kyjeve, na tých strašných záchodoch. Nečudujem sa, že ten hotel idú zbúrať. Skôr sa čudujem, že sa sám nerozpadol...“ Odchlipla som si z mojita. Pijem ho, keď sa nechcem prirýchlo opiť, pretože mi vlastne vôbec nechutí. Ale na to, aby som rozprávala kolegovi z práce ako Tanečnica načapala párik súložiaci na hotelových záchodoch som nemohla byť úplne triezva. Peter sa smial.

„A ty si čo robil na Silvestra?“

„Tiež sme boli v Bratislave. S frajerkou.“

„Boli ste v Kyjeve?“

Zabehlo mu. Rozkašlal sa. Nie každý zvláda môj chlapský humor. Ako náhle sa Petrovi uvoľnili dýchacie cesty začal sa ticho rehotať. Peter ho však chápe. Môj humor.

No comments: