Thursday, October 23, 2008

Prilis vela rozmyslam

Ano je to tak. Moj mozog sa priblizuje jadrovej elektrarni v Jaslovskych Bohuniciach, co sa tyka obratok, na ktorych fici. Potrebujem svojho Fica, aby mi nariadil tu masineriu odstavit.

Ale ja nie. Ja ju musim namahat pomaly aj v spanku. Preto pisem tento blog. Neviem si predstavit, akymi akrobatickymi kuskami by som stravila noc, co by som sa prehadzovala.

Chlapi.

Jasne, co ine. Jeden ma ignoruje a druhy zdrhol. Takze z dvoch mam zrazu jedneho urazeneho chlapca, s ktorym sa neda ani poriadne porozpravat, lebo a) nechce b) nevie, kedze nerozpravame rovnakou recou (a to myslim teraz jazykom, cuduj sa svete, slovencina nie je zrovna najpouzivanejsi jazyk, hned na 2. mieste za mandarinskou cinstinou).

Komu som ja co urobila. Snazim sa konat podla svojho svedomia a tak, aby som druhy den nemusela vziat skratku- po kanaloch.
Ked som bola este siva skareda myska, tak to bolo jednoduchsie ako teraz. Teraz na mna vsetci vyvaluju oci, strasne sa koncentruju, az z toho chytaju tiky do oka, pozerat sa mi do oci a nie do tych oci, ktore sa nachadzaju o 20cm nizsie od brady.

Chlapi.

Ich puta su silnejsie nez dokazu vysvetlit zakony prirody. Drzia pokope len preto, ze su chlapi. Krasa. Krasa.

Pochopit preco sa chalan ide jeden vecer od zufalstva takmer rozplakat, lebo sa tak strasne moc velmi chce so mnou milovat a druhy den mi ani neodzdravi, mi pripada tazsie nez pochopit arbitrazny princip na zaklade prvej Modigliani-Millerovej teorie.

A potom je tu este jeho kolega, ktory je strasne super a strasne daleko. Ten ma trochu viac rozumu a ziadne erotcike hratky mi nenavrhuje. Aspon teoreticky mi z toho vychadza, ze by sme sa mali normalne rozpravat. Ale nie. Vsetci cusia. Ti co nemaju co povedat trepu dve na tri. Kto to ma pocuvat. Idem sa ucit.

Preto tak milujem matiku. Po prve v nej tromfnem vacsinu chalanov (ha-ha!), ktori nechapu kedy mam na ucenie sa medzi tou pedikurou, fitkom a kadernikom cas a po druhe je uzasne jednoducha. Je jedno kedy ratate Simplexovu metodu, Langrangove multiplikatory, vyrovnavanie casovych radov alebo taku chutovku ako intervaly spolahlivosti. Vzdy, vzdy (za predpokladu, ze ratate spravne) vam vyjde to iste. TO ISTE.

Nie ze jeden den vas ide pomilovat a druhy zakillovat.

Chlapi.

No comments: