Friday, July 23, 2010

Len pre seba

Ziarilim na skarede kravy, co mu vypisuju na fejsbuku. Chcem ho celeho pre seba, rozmyslam, ci to citi rovnako, alebo sa len super ovlada, ked je so mnou. Porozpraval mi celu historiu, l'histoire de luv. Ako mu jedna zlomila srdce, vydala sa za jeho najlepsieho kamarata. Zizala som vtedy nanho ako tela na nove vratka.
Svina, vedel preco mi to hovoril. Roztopila som sa ako cokolada v tomto teple, roztapala som sa do placht, s jedinou misiou na rozume. Aby sa citil dobre, aby zabudol, aby tu bolest vykrylo nieco ine. Ja.

Nie som sutazivy typ. Krucifix, toto musim vyhrat.

1 comment:

Lesi said...

Fuf... veris ze presne toto iste sa stalo aj mne? presne tato ista story... som myslela ze tu potvoru zabijem... a nakoniec som zistila, ze som len dalsou, pri ktorej sa cez to snazi preniest...