Tuesday, July 19, 2011

Nabuduce

Niekolko tyzdnov dozadu, pokojny letny vecer. Po druhom drinku ma pomaly opusta stres. Americanka venuje ovela viac pozornosti okoloiducim Schnitzlom, nez mojmu psiemu pohladu.
"Nechapem to," zacne trochu afektovanym hlasom. "Ucila som sa rol dna v den skusky, po prepitom vikende a stale som tretia najlepsia z triedy."
"Respekt." Co ine?
"Hm, skor by ma zaujmalo co robili oni, ked vedeli este menej nez ja."
Nasleduje Americankyne hlboke zamyslenie.
"Mozno by som mala nabuduce ist zurovat s nimi," hlesne popod velavravne zdvihnute obocie.


1 comment:

zaria said...

Dobrý deň,

Práve sme objavili váš blog a veľmi sa nám páči. Chceli by sme vám ponúknuť možnosť publikácie vášho blogu na našom ženskom portáli Kankan.sk a prosíme vás preto o e-mailový kontakt, kde vám môžme zaslať ďalšie detaily ponuky.

Ďakujeme vopred!

S pozdravom

Silvia Karasová
redakcia Kankan.sk
skarasova@kankan-group.com