Saturday, May 7, 2011

Stvrtkovy vecer

Sadla som si strategicky na postel, lebo ak by na nej sedel on, v obleku a s tym nebezpecnym usmevom, nedokazala by som sa sustredit a zastavit premietanie roznych scenarov v mojej hlave.

Jedenast hodin vecer a ja sedim unho na posteli. Je to niekto iny, opat nespravny. Kedy sa poucim? Snazim sa pocuvat, odpovedat, sklonovat ten sprosty jazyk a Artikle, Artikleee!

Ruky zabaram do makkej deky, ktoru ma prehodenu cez periny. Chytit ho tak za kravatu a stiahnut k sebe...

Vstanem, podakujem sa za knihu a rozlucim sa. Vyzera trochu prekvapeny ale pri nom nikdy neviem, na com som. Ked schadzam dolu storocnymi schodmi analyzujem staronovy pocit.

Wow. Tak predsa to ide. Rozmyslat hlavou.

2 comments:

wicked lady said...

rozmyslat hlavou...ach, niekedy je to fajn. ale ne moc casto.

KS said...

Ale ked drahusa rozkaze, hlava sa moze strcit do riti...