Sunday, April 12, 2009

All I want is money, clothes, sex and guys.

Tvárili sme sa, že sme šokované týmto verejným priznaním Američanky. Pritom sme všetky chceli to isté. Až na to, že ja som chcela viac handier, Tanečnica viac peňazí a Šárka viac všetkého-oveľa viac.

"Nájdem si job," hlesla Američanka a my sme jej vehementne pritakávali.


Aj si ho našla. Do týždňa.
Natešená sedela predo mnou v jedálni, keď som do seba tlačila úžasnú syrovo-šunkovú bagetu.
"Mám job."
"U-mmmm" zamumlala som a snažila som sa pochytať všetku odpadávajúcu kapustu.
"Dokonca taký, čo zahŕňa v sebe všetko."
Rýchlo som si snažila spomenúť, čo to vlastne chcela. Prachy, oblečenie, sex a chlapov? Ktoré len povolanie toto všetko...Zľakla som sa. Určite som bola biela, biela ako tá tatárska v bagete. Američanka bola schopná všeličoho, ale žeby...toTO?!
"Budem robiť čašnícku!"

Vyzerala nadšene, tak som jej nekazila ilúzie.

No comments: