Thursday, June 28, 2007

Tenkrat poprve

Nie, nemam v umysle nadvazovat na slightly trapnu rubriku isteho ceskeho magazinu pre mladych. Mam vsak pocit, ze vzdy ked robim nieco po prvykrat, tak sa nieco dosere. Potom celu cestu domov, doma a este par nasledujucich dni rozmyslam nad tym, ako som to mala urobit a ako ma vobec nieco tak debilne mohlo napadnut. No ved posudte:

1. lekcia tenisu
prvych 10 minut

pocet letiacich lopticiek: 80
pocet odohratych lopticiek: 7
pocet technicky cisto odohratych lopticiek: 0
pocet minut ktore ubehli kym som zistila ako spravne drzat raketu: 33

1. verejne vystupenie

pocet zakoktani: 3
pocet gramatickych chyb, nespravne pouzitych slov a skomolenin: nespocetne mnozstvo
pocet "e": nekonecno
pocet hluchych miest: 8


1. den v praci

pocet zaseknutych dokumentov v kopirke: 2 (vyprostili sme, skoda ze len zdrapy)
pocet ludi, ktori mi boli predstaveni, meno si nepamatam: 5
pocet ludi, ktori mi boli predstaveni, meno si pamatam: 3 (velmi slusne)

1. den v skole (univerzita)

pocet minut meskania na 1. hodinu: 15
pocet spoluziakov, ktori sa so mnou bavili: 1
pocet rozurenych ludi: 4 (menovite vsetky tety na studijnom)
pocet pokusov, kym som trafila do spravnej ucebne: 7 (ta posledna bola ta spravna)

1. letny festival

pocet nevhodnych hlasok: 86
z toho na adresu interpretov: 77
pocet spaleni slnkom: 1 (ale kvalitne)
pocet prezitych burok: 1 (z 1)
pocet urazenych SBSkarov: 1 (nech si trhne)
pocet naspatych hodin: 14,5 (stale kvalitne)
pocet potencialnych frajerov: 0 (toto organizatori nepodchytili, chceeem spaaat peniaaze!!!)

1. rande

pocet hluchych miest: 53
pocet prejdenych kilometrov pesi: 12 (mladost=nepokoj)
pocet minut stravenych pred zrkladom: 133
pocet hodin psychickej pripravy: 12


Vzdy sa snazim dobre si zapamatat kazdu chybu (a to musim mat riadne vytrenovanu pamat), ktoru spravim. Je to totizto posledny raz, co ju na dlhu dobu spravim.

No comments: