Tuesday, March 20, 2018

Mid-season sale

Cink! Zavibruje mi mobil, zasvieti notifikacia z Gmailu. Mid-season sale.  Pol sezony za nami. Dalsieho pol roka v prdeli.  A ja som stale tu, komplete mimo formu, bez penazi, bez chlapa a na rovnakej nevdacnej pozicii ako pred 4mi rokmi.

Bojujem s nahlym nutkanim skocit po flasu alkoholu a uplne sa opustit na (fake) drevenej podlahe svojho docasneho domu. Ktoreho uz v poradi?


Ale ja som zodpovedna, ja sa neopustim. Namiesto toho si slubim, ze vsetko zajtra zmenim - velke hura! Dam sa do formy, v praci prebijem vsetkych idiotov svojou huzevnatostou, ktoru prekonava uz len moj super ostry intelekt, co poriesi nielen moje financne problemy ale aj absenciu milostneho zivota. Ha! Vyriesene. Uz len pockat na ten dalsi mid-season sale email. Easy, no?

2 comments:

Sezka said...

aj ty si zase zacala blogovat? u mna mentalna pauza 4 roky a nejak zase...aj ked iba o hovne

trsalka said...

Nahla inspiracia zasiahla.