Wednesday, October 13, 2010

Zenska intuicia

Zenska intuicia je neomylna kontrolka, ktora do desiatich minut vie spolahlivo identifikovat suknickarov, zakomplexovanych, hulvatov, kretenov a inu haved.
Moja kontrolka mi v poslednom case blikala pricasto. Pred par mesiacmi som sa rozhodla na kazdej spolocenskej udalosti, ktora zahrnala minglovanie prislusnikov rozlicnych pohlavi, ju preventivne utopit v alkohole. Fungovalo stopercetne. Teraz ani to nebolo treba. Myslim, ze sa mi na nej vypalila ziarovka.

Bol to presne ten typ, co pride do Sushi baru a s boharovnym pokojom si vypyta kura kung pao.
Arogantny synacik bohateho otecka, ktory pri svojom konicku kick-boxe ostaval ocividne pridlho bez okysliceneho mozgu, co sa nutne muselo prejavit na jeho kogntivnych schopnostiach. Mozno bol debil len tak od prirody.
Co spravil, by sa tazko opisovalo tak, aby to neznelo ako zo zleho americkeho teenage-filmu. Ale takeho amatera som este nevidela. Mazal sa lahko a rychlo, najma z mojej mysle.

No comments: