Wednesday, October 13, 2010

Mam chut vam spravit nieco zle

Ked je tma a konverzacia v dosledku hlucnej hudby viazne, treba sa obmedzit na podstatne. Cisla, fakty, statistiky. Vynechaj tu omacku. Zacal vyratavat svoje statky, nieco co sa podobalo na rocne danove priznanie. Asi som vyzerala, ze na to letim. To, alebo som si len prilis nahovorala svoju dolezitost, ze pre mna upravil frazu, ktorou ohuroval stetky v baroch.

Chcel moje cislo, strasne on bojoval. Snazila som sa mu vysvetlit, ze nie som zena jeho zivota. Ze nemam zaujem a tiez, ze muz v jeho veku si uz nemoze dovolit mrhat casom s neperspektivnymi uletmi. Nechapal. Vo svojej opitosti som mala silacke reci:

"I will misuse guys like they misuse women."
"Start with me," povedal mi sebavedomo.

Slubila som mu sluby, dal mi cislo. Este v taxiku som ho vymazala. Nemam apetit.

1 comment: