Saturday, May 26, 2012

Psychohygiena

Neviem cim to je. Nejak mi klesa prah tolerancie bullshitu ludi okolo mna, alebo starnem. Mozno je to tym, ze sa toho deje v poslednej dobe strasne vela a nemam cas riesit niekoho dramy.

Nemam rada konfrontacie. Raz za par rokov, ked mi na osobe a vztahu zalezi, alebo ma niekto dostatocne vydrazdi potom poviem, co si naozaj myslim. Pravda boli a zatial sa mi vsetci rozplakali. 

Momentalne si to nechavam pre seba. Avsak je par veci, ktore by som rada povedala, no z roznych dovodov nemozem.

Ale keby som mohla...povedala by som:

JEMU: Drahy fotak + objektiv z nikoho nespravi dobreho fotografa, ak na to nema talent. Ty ho nemas. Stratila som vieru, ze dokazes niekedy vyliezt zo svojej ulity.

JEJ: Problem je v tebe. Konkretne tvoja bipolarna pomstichtiva povaha a neschopnost byt uprimna sama k sebe, nehovoriac o k ostatnym.

JEMU: Chcem sa za teba vydat a mat s tebou rodinu.

JEMU: Klame ti. Klame o tom, s kolkymi chlapmi spala, klame o tom, co od teba chce. Klame aj o tych najnepodstatnejsich detailoch. Je extremne konzervativna v sexe, neuziva si ho a  ma ho iba s cielom udrzat si chlapa. Nestoji to za to, strc ho radsej do "ždímačky"

JEJ: Neber si chlapa, ktory je od teba o 20 rokov starsi a dva krat rozvedeny. Tiez to nestoji za. S dorazom na "nestoji to". Zial viem, o com hovorim.


Je nieco, co by ste vy chceli niekomu povedat, ale nemozete? Co je to?

7 comments:

KS said...

Hej, no pravda je najkrutejsie co viem vymysliet.

Lexa said...

Jeemu: si proste obycajny kokot, strasne ma mrzi co sa z teba stalo lebo na zaciatku mi na tebe velmi zalezalo, ale ked niekto nedokaze prijat iny nazor ako svoj a kazdy je pre neho podradny, tak ja tu uz nemam co robit... -> nepoviem, lebo by to neprijal

Jej: mam ta velmi rada, prepac, ze som niekedy hnusna, velmi mi na tebe zalezi -> nepoviem, lebo nedokazem vyjadrovat city navonok

Jemu: prosim, nezran ma, nikdy. bud so mnou, navzdy. -> nepoviem, lebo by bolo zniceneho prilis vela- iluzii, priatelstiev, mojho srdca, nasho vztahu...

Lexa said...

a chantal, strasne super koment, na FB by som ti ho lajkla ;)

Sezka said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ze chcem ineho

trsalka said...

Vidim ze zadrzovanie informacii nam ide :) A samozrejme pravda vacsinou boli najviac.

Anonymous said...

It lies in the close proximity to Reliance SEZ. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry uk[/url] If, in the course of play the character loses their Heart or the Heart is altered in someway, a new Heart will be chosen or an Aspect that reflects either their sense of loss or their desire for revenge will replace it.. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose down coat[/url] Xxovnmcgt
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora charm[/url] Eynphytgv [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose[/url] mxgzantjb