Sunday, May 6, 2012

Hostina

To zas bolo. Nevesta bola krasna ale mierne nestastna. Drzala som jej palce, aby zo seba vysukala "ano" v tej klucovej chvili.

Gratulujeme neveste. Bobo, zenichov kolega a kamarat a nevestina az na jeden ulet platonicka laska. Kameraman - zenichov kamarat, ktory platonicky miloval nevestu. Fotograf, s ktorym to pre nevestu nebolo ani platonicke a ani laska. Ja. Vysostne platonicka asi tyzdnova laska Boba.

Ked vsetci stojime s poharom svadobneho vina a ja uvazujem kto s kym kde co, zamota sa mi hlava. Toto je horsie nez Jersey Shore. Ale vsetci sa tvarime civilne, usmievame sa na seba, najma ja s nevestou, lebo asi len my dve vieme vsetko. A ked sa k nam prida Bobova frajerka venujeme jej sucitny pohlad. Keby tak vedela, ze si sliny vymienala sprostredkovane aj so zenichom, asi by jej to vyzmizikovalo ten siroky usmev z tvare.

Typicky pribeh o tom, ako dobry chlapec na konci vyhra. Trpezlivost ruze prinasa. Obcas aj nevesty.

4 comments:

KS said...

Hahahahaaaa, to je konec! :-D

wicked lady said...

u nas se to micha kazdy s kazdym...ale, kto nema taku partiu? no povedz... =)

trsalka said...

No neviem, ako by som to znasala, keby som vedela, ze moj najlepsi kamarat mal pletky s mojou zenou. Chlapec je strasne splachovaci, vyhral against all odds.

Wicked a ty to miesas riadne, na to sa nikto nechyta:D Najlepsie spravy od tvojho ex :D To som sa chcela spytat: on je katolik? A nepise sa v Biblii nastav aj druhe lico? Na katolika je nejak moc pomstichtivy :D

wicked lady said...

on je katolik ale hlavne je african a africki katolici su jak ti europski stredoveki. skoda ze uz nepise...teraz vladne nuda. ale aspon sa mozem ucit.