Saturday, May 12, 2012

Islamorada

Zvlastne ako malo staci mojim zmyslom. Natriet sa mliekom po opalovani. Zrazru som sa citila ako vtedy, ked som zabarala nohy do bieleho piesku a dychala vonu mora.
Ledva sme vtedy opustili hoteovlu izbu, milovali sa cely den a polku noci, jedli hranolky z Five Guys, pili Long Islandy z baru na prizemi. Bezstarostne dni, ked sme sa obaja citili v pritomnosti toho druheho nemotorne.
To co bolo potom uz take idylicke nebolo, no s kazdym nadychom si pamatam len to dobre. Pulzujuce mesto pod oknami a jeho vysmiateho a potom vzruseneho uz len z mojho usmevu.
Musel sa citit, ako keby sa druhy krat narodil. Bol to istu dobu jediny a trochu dlhsiu chvilu najpodstatnejsi muz mojho zivota. A potom to dojebal v priebehu troch dni.

1 comment:

Sezka said...

kapitalny frajer - posrat nieco za tak kratku dobu