Sunday, July 11, 2010

I am thousand years old

Hladina alkoholu dosiahla vrchol, toxiny mi vyraduju mozog z prevadzky, uplny blackout. Opat v uliciach, ktore sa stali mojim prechodnym bydliskom, uz len si schranku prenajat a nechat si sem posielat ucty. To by bolo pekne.

Nie som spokojna, nie som ani len nespokojna, mozno trochu sklamana, mozno skutocne chcem byt niekde uplne inde. S niekym inym.

Pozeram na tu bizarnu, pozliepanu spolocnost, v ktorej som sa ocitla. V obcianskom nam svieti rovnaky rok narodenia, no mam pocit, ze sme kazdy niekde inde. V zivote predovsetkym, geograficke vzdialenosti su prilis lahko definovatelne. Na deti v Ugande sa nechytam, ale ak niekto ku mne este raz napochoduje s tym "ze co ty vies o zivote?" tak mu asi jednu vypalim. Panvicou.

Tesne po polnoci mi zvoni telefon.
"Chces hodit domov?"
Nic lepsie ako moj osobny taxik, ktory ma vytiahne z tejto zufalo pomalej "zabavy" som si nemohla predstavit. Zlaticu som nechala na krku eLovi, neviem dokedy vydrzim sledovat jej samodestruktivne akcie. Zakazdym, ked nieco na tuto temu utrusim si pripadam, ako krkavcia matka, ktora chce svoju dietatu vytrhnut z narucia jeho oblubenu hracku. Aj ked je uz na maderu.

Na dialnici minieme vyjadz. Pred nami tabula smer Zilina. Zneistiem.
"Nechcel si ma hodit domov?"
Vrhne na mna spokojny usmev.
"Nepovedal som ku komu."

4 comments:

Triss said...

Trsalka, ked tak verejne ponukas alkohol, veru nemala by som odmietnut. Hoci si myslim, ze si voci Koskenkorve bezdovodne zaujata ;)

vera cicero said...

ejha, to je ako vo filme. fakt sa ti deju take veci, alebo si spisovatelka? to je waaaahnsinn :D

trsalka said...

Pravdu mas Triss, bola som nepresna. Koskenkorva moze byt ok, ja som vsak pila Koskenkorva Salmiakki a to je...no ved ochutnaj niekedy:D (smrrrrt!!)

Daily Whinger said...

Koskenkorva... Sladky rok 1995 :-)