Saturday, March 13, 2010

These bitches get me

Stefan je blb. Skoro som odpadla, ked som ho videla sediet vysmiateho za stolom na party mojho draheho eL. eL je z dobrej prominentnej rodiny a ma dobrych prominentnych a tentokrat aj znacne zabezpecenych kamaratov. Tak nas k jednemu z nich pozval.
Vtipne som sa snazila zapajat do konverzacie, ked som ho uvidela vysmiateho za stolom. S par ludmi si tlapol, poriadne sa ponukol z donesenho alkoholu, pozral co sa dalo a uz sa s nami lucil. Vraj dalsia party caka.

Stevko. Aspon tie eura za taxik by mi mohol vratit! A nie len na mna obratit tie hnede ocka s vyrazom "Nevidel som ta uz niekde?"

Hm milujem takychto ludi. Pride, napije a naje sa zadarmo, utrusi par slov, ktorymi sa ubezpeci o svojej uzasnosti a ide dalej sirit lasku. A verte mi, ze svoju lasku siri len v kruhoch, do ktorych sa dostanete iba ak vasi fotrovci vlastnia minimalne 3 nehnutelnosti na Slovensku.

Je to v pohode, lebo ja si svojch priatelov vyberam na zaklade charakteru a nie hrubeho prijmu ich domacnosti. A aj ked si zajtra pojdem drat zadok do podpriemerne platenej brigadnickej prace, tak na oslavu donesiem vlastny chlast aspon v hodnote, ktoru na mna hostitel minie.

Z takych ludi mi je zle. A potom pride Slota a na demonstrujucich spoluobcanom - tych, ktori mu prepoziciali moc - povie: "Tito fetaci mi vobec nevadia, (...)." A co je este horsie, asi ho budeme musiet pocuvat aj najblizsie 4 roky. Kto nevoli ten je...okej, budem miernejsia. Kto nevoli, nie je Slovak!

1 comment:

Triss said...

Jaj, zlata dobra brigadnicka praca. Ale presne, charakter treba mat, aj ked zarabame, kolko zarabame :) (a napriklad ja minam napriek tomu ako generalny riaditel).