Sunday, March 21, 2010

Jaskynni muzi

Myslela som, ze sa mi snad sniva. Cim to je, ze akonahle pridem do spolocnosti s jednym chlapom, dalsich 5 v ten vecer o mna dost okato prejavi zaujem? A aby mi to hned prislo aj luto, jeden pohladnejsi nez druhy.

Toto sa mi nikdy nestalo, ked som single. Proste bud ma nechce ziaden alebo potom rovno traja. Ako by som videla Neandrtalcov, uz len bakule a mamut chybali k vykresleniu bezchybnej idylky z doby kamennej.

Cim skor si uvedomime a akceptujeme, ze muzi sa od doby kamennej vo svojej podstate vobec nevyvinuli, tym skor si usetrime hodiny a hodiny hutania nad pricinami nevysvetlitelneho spravania sa muzskej populacie. Dnesni muzi ostali muzmi jaskynnymi. Na rozdiel od zien ani nemali preco sa vyvijat. Zeny na druhej strane prekrocili svoj tien. Pocas 1. svetovej vojny sme nabehli namiesto muzov do fabrik. Nosime nohavice. Fungujeme v politike. Dokazeme vsetko to, co aj muzi a k tomu sme tie uzasne stvorenia, ktore dokazu darovat zivot.

Existuje vobec este nieco, v com by sme sa muzom nevyrovnali? Co dokazu muzi a zeny nie?

Mocit v stoji.
Hm, gratulujem.

No comments: