Wednesday, March 3, 2010

Ako chces byt sexi v tomto jazyku?

Jeden usmev, dva pohlady a potom to pride. Pokec. Vysoky rozkosny blondak zacne klast otazky, na ktore je odpoved taka ocividna, ze by si ju videl aj slepec spoza zakruty. Otvorim usta, ze nieco okuzlujuce poviem...

"Som absolutne trapna," stazujem sa Americanke.
"Ked, to je taky kretensky jazyk..." urazim ho a zamiesam si XL Capuccino. O 6tej vecer. Uz sa vidim ako o polnoci pobehujem po dome a zvazujem citanie ekonomickych skript ako zaruceny navod, ako sa uspat.
"Ano, nema to nic do cinenia s tebou," podotkla Sarka a s jednym dvihnutym kutikom sa zamerala na svoju kavicku. Robi si snad srandu?
Americanka sa nahla ponad stol a stisila hlas.
"Nemcina je najviac nesexi jazyk, aky som kedy musela pouzit. Napriklad 'Ich will dich' znie ako keby si trpela dychavicnostou, a ked sa to este pokusas sepkat, tak znies ako hlas zo zahrobia".
Vraj ked sa pocula, normalne ju presla chut. Unho to malo udajne presne opacny efekt.
Svetaskusena zena. skusila ich z celeho sveta. Aj ked trochu prehanam. 3 kontinenty z 5tich. Musi sa sa este posnazit.

2 comments:

vera cicero said...

blbost, ja sa sice obmedzujem iba na europu, ale prvym smahom vylucujem zo sexi jazykov francuzstinu (no fuj, ako by som bola s buzerantom...teda nic proti buzerantom samozrejme, ale ani nic sexualne s nimi), taliancina je tiez taka cudna, spanielcina...no, jedine ak to je rammstein a ich "te qiuero puta" a anglictina (hlavne s prizvukom nadmiru otrasna) je nuda. nemcina je najsexi jazyk na svete (aj ked to tvrdim iba ja, ale aspon to tvrdim dost casto a dost nahlas, takze mi mozno niekto niekedy uveri)
:D

KS said...

No, francuzstina, dovolim si ja ako frankofonna tvrdit, je skvely jazyk, ale je pravda, ze vyznie lepsie, ked nou hovori zena nez chlap; nemcina ujde (bola som naockovana svojou germanofilnou sestrou!) - ale francuzstina znie teplo hlavne preto, ze vacsina Frantikov jednoducho teplo posobi...kto im za to moze.