Tuesday, December 2, 2008

Radšej sa naotáčať

Myslím, že Američanka by si mala nájsť novú najlepšiu priateľku. Neviem, čo s ňou je, ale stále má dáky problém. A priatelia tu nie sú na to, aby vás nonstop ťahali z brindy, alebo o nej prinajmenšom nepretržite počúvali.

"Ten profák je úplne geniálny. Ak by nemal ženu a dieťa, tak po ňom vyštartujem rýchlejšie než chrt za plyšovým zajacom."

Aha. A tieto prirovnania mám chápať?

"Mám s ním jeden predmet a na druhom asistuje Markovi ako cvičiaci. Ale čo sa mi stalo... Najprv ráno na prvej prednáške za mnou došla Ella a rovno pred ním mi podala Raffiho otvárak na flaše. Vieš taký multiúčelný. Zabudla som ho u Bulhara na žúrke, lebo som bola príliš zaneprázdnená Vinom."

"Viem, spomínala si."

"No tak teraz vie aj Hans."

Hans je ten geniálny profák. Vin je Američankina nová známosť.

"Ako to?"

"No, samozrejme, Ella si neodpustila poznámku o divokej žúrke, ako sme sa všetky rozbili a ako mi závidí, že som políciu stretla až pred východom a nemusela s nimi udržovať konverzáciu vo veľmi zlom stave v skorú rannú hodinu.
A to všetko stihla, kým si Hans zbalil podklady k prednáške."

Začala som sa smiať do telefónu. Asi dosť hlasno, lebo babka čakajúca na trolejbus mi venovala nevraživý pohľad. Čo ju mám čo vyrušovať na zastávke!

"A to nie je všetko."

"Počúvam..."

"Večer sme mali s ním cviko. Po skončení som odchytila Vina na chodbe a počkala si, kým nevyjde posledný študent. Objala som ho a vravím, čo si robil pondelok večer, že to bolo zaujmavejšie než ja v spodnom prádle v tvojej posteli?"

Neviem, čo na tom má byť nezvyčajné. Presne toto by som od nej bola čakala.

"Vin zrazu celý stuhol. Otočím sa, nie, som bola chrbtom k dverám, v ktorých stál Hans."

Musela som si zachpať nos, lebo mi až slzy vrhŕkli, ako som sa snažila, kvôli babke, nenápadko rehotať.

"Len sme na seba zbrklo pozreli, zdvorilo sa na seba s Hansom usmiali a on krútiac hlavou odkráčal. Myslím, že som spravila dojem..."

No comments: