Thursday, August 1, 2013

Rozhodovanie

Zacinali sa mi ozyvat niektori ludia z mojej (uplne nudnej, nedavnej) minulosti. Jasny znak toho, ze je cas opustit krajinu.

Preco sa mi ozval okrem inych zrovna on som pochopila, ked som si otvorila jeho facebook stranku a zistila, ze sa rozisiel s frajerkou. S tou, pre ktoru sa pred 5timi rokmi rozhodol namiesto mna.

Akoze....


...huh?


Tanecnice som sa stazovala na poslednych par mesiacov.
"Neboj sa Trsalka, to je karma! Teraz urcite natrafis na lasku svojho zivota."

Dufam, ze karma ma na mysli toho po tomto.

7 comments:

Unknown said...

ako to, ze im zajebe, ked ich nejaka opusti, som si zvykla. ale po 5 rokoch sa ozvat...to je sila aj na mna

wicked lady said...

uf...

Sezka said...

ozaj a co chcel presne?chcelsaakomoj ex stretnut "na kávu"?

trsalka said...

Hej, chce sa stretnut. Este som sa nerozhodla, ci pojdem. Ale asi len zo zvedavosti sa premozem.

wicked lady said...

premozes? ja sa prave musim premahat aby som zo zvedavosti radsej nesla lebo viem ze to je zle rozhodnutie...

Sezka said...

ach po 5 rokoch je to uz dostatocne ulezane. ja by somsla.vyzera podla fcb horsie ako predtym? vtedy by som sla duplom

Eliza said...

:D tie komenty :D ale to co maju chlapi vo zvyku sa takto ozyvat?! Aj ja som si to vsimla :O Ja by som nevydrzala zvedavostou a sla by som :/