Wednesday, August 18, 2010

Better than your ex, better than your next

Pritiahol si ma k sebe zapasnickym chvatom a pobozkal na rozstrapatene vlasy. Jeho praca.
Stali sme v rade pri pokladni, uprostred noci boli otvorene asi dve. Napriek tomu som pocitovala vrchol pobavenia. Vytrepali sme sa do Plesca po dve mineralky, flasu slovenskeho sampusu a dve fialove krabicky kondomov.
Mal chut oslavovat a ja som mala chut.
Niekto sa privalil a postavil za nas. Pozreli sme sa s nahodnym nakupujucim na seba, ja na Hruskovicu v jeho jednej a na Kofolu v druhej ruke. Mojmu mozgu trvalo par milisekund spracovat tu tvar. Dlho sme sa nevideli. Pozrel na pas, potom na mna, potom na pas, potom opat na mna a potom sa odpratal do vedlajsej pokladne aj s dvoma kamaratmi.

Myslela som, ze budem prezivat stav triumfalneho vitazstva. Pozrela som sa na toho, co bol stale jednou rukou okolo mna zaveseny a celu tu beckettovsku scenku nevnimal. Ked pokladnicka uctovala jeho nakup, potmehudsky na mna zmurkol. To bol skutocny dovod na stav triumfalneho vitazstva.

1 comment:

Anonymous said...

Genial dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.