Wednesday, January 8, 2014

Nic

Nechce sa mi uz ani nechciet. Moja produktivita, ak neratame schopnost ist na prestavku, spachala samovrazdu strmhlavym skokom z 11.teho poschodia a padla tak hlboko, ze asi medzicasom vykukla na druhej polke zemegule. A potom sa ma typek spyta, ci viem vycislit negativny dopad odlivu zamestnancov na firmu. No z voleja neviem, ale keby sa mi chcelo...

Projektak sa tvari, ako keby som uz nebola jeho oblubena podriadena. Neviem, ci to je tym, ze som ho v podstate odmietla, alebo tym, ze nie je zvyknuty, ze by to chcelo viac, ako len par promile v krvi na to, aby dostal zenu do postele. Neviem a je mi to jedno. Na vysledku to nic nemeni, no pride mi to zaujmave. Zeby elektronicky smog ovplyvnoval aj primitivne lovecke instinkty?

A inak nic. Uplne ze nic.

No comments: