Sunday, February 17, 2013

Navrat do kapitolu

Aj Bratislava ma flair. Flair, ktory z prevaznej vacsiny spociva v kupne sile mojej vyplaty.
Vobec sa nevyznam v nocnom zivote a vsetci chlapi mi pridu ako cez kopirak.
Vraj projekt manazer v Orange. A to mam z toho ako teraz padnut na zadok? Mozme porovnavat vyplatne pasky, ale obavam sa, ze z toho nevyjdes vitazne.

Neviem preco s tym vobec zacinal. Skoda ho, vyzera chrumkavo. Hodim do seba tri vodky v rychlom slede a umlcim ho tym najlepsim, mne znamym sposobom. Ked zacne byt o tretej rano doterny a spyta sa ma ci ku mne alebo k tebe, odpoviem mu ja ku mne, ty k tebe. Pride mi to desne vtipne, no on sa nejak nesmeje.

Pche. ITckari. Ziaden zmysel pre humor.

7 comments:

Unknown said...

ach projekt manager, to je tak krásne bezobsažné. ty si ale inak cool

wicked lady said...

vidno ze uz si asi dlho nebola v BA, lebo oni s tym nejak v poslednej dobe vyliezli a kazdy je nejaky ajtak a este sa tym chvali...ja som z toho vacsinou iba otravena.

Triss said...

So mnou sa chcel tiez minuly vecer jeden bavit - hned som mu povedala, ze je ajtak. Poprel to. No ked som sa ho spytala znova, vysiel s pravdou von (tiez pracuje v Orange). To uz kde sme, ze ajtaci zatlkaju, ze su ajtaci???

Unknown said...

Hahahahaaaaa, strašne smiešne. Moja kamoška teraz rieši jedného ajťáka, ale vlastne neviem prečo, lebo povedala, že ju nebaví IT a jeho zase nudia jej filozofické záležitosti...
No inak tito manazeri vselijaki su povacsine vsetci koselovi a bez zmyslu pre humor a este aj lichotia strasne prvoplanovo.

Sezka said...

lebo byť ajťák je diagnóza

wicked lady said...

ako vidim, zhodli sme sa. je jasne ze by mali zatlkat ze su ajtaci, robia to len ti co pochopili, ze to rozhodne neposobi ako afrodiziakum, ale da sa to prepacit, ked ostatne veci su v poriadku.

Daily Whinger said...

Famózne!!!

Bratislavské dámy, slečny, poraďte, prosím! Kam by si v tom božskom meste na Dunaji mohol cez víkend vyraziť jednoduchý, nudný a vyplašený manažérik? A skoro aj ajťák?

Váš DW :-)