Tuesday, January 22, 2013

Blame It

Obaja zvierame v ruke salku kavy. Som nervozna, mozno aj on, ale lepsie to kryje. Rozprava mi o svojich zazitkoch, ja mlcim, pocuvam. Tusim potrebuje nadsene publikum. A potom to pride. Dlhoocakavana jeho verzia nasho posledneho vecera.

 "Dufam, ze som sa spraval slusne. Fakt si toho vela nepamatam."

"To je v pohode. Nebol si az taky dobry, aby to bolo nezabudnutelne."

Vsak pockaj. Sa chces tvarit, ze si napamatas, ze som ti vliezla do postele? Ja ti ukazem...

eM takmer zabehne lyzicka. Tie dve sekundy si poriadne vychutnam. Potom sa zacnem smiat, akoze vtip. Vrhne na mna ten pohlad, viem, ze dobre vie, ze sme spolu nespali.
Aj ked, keby bolo po jeho, je toho o trochu viac, co si moze nepamatat.


4 comments:

Unknown said...

Hah, dobrý odjeb :-D

Sezka said...

fakt dobry ojeb, si zapamatam:-) ale tak treba, nech im velmi nenarastie hrebienok

Eliza said...

mega, MEGA odjeb!!! zapisujem a zapamätavam si aj ja ;-)

wicked lady said...

popiciiii. pouzijem pri najblizsej prilezitosti.