Friday, October 19, 2012

O zenskosti


Ludia su hlupi. Strasne daju na vyzor, oblecenie, auta, kraviny. Strasne lahko sa daju oklamat. 15 minut rozhovoru a rozlisis pozera od burzuja, normalneho od debilka. Teda ti inteligentnejsi to rozlisia. Pre tych ostatnych sa staci navliect do draho vyzerajucich veci, zaplatit si taxik aby ste nikam nesli po svojich a tvarit sa dolezito.

"S tymi Rusmi je to kriz. Donutit ich nieco urobit..."
"Ale vies preco to tak je?" hovori mi eM.
Lebo som od nich asi tak o generaciu mladsia, lebo su blbci od prirody, lebo si myslia, ze su alfa-samci a ich nebude nikto dirigovat?
"Lebo si zena," podotkne ako keby to bola univerzalna pravda.

Uff. No dakujem pekne. Este toho Assist. Prof si teoreticky za zivot mozem kupit urobit. Ale to, ze som zena uz menit neplanujem.

Jednym nie som dost zenska, druhym som zenska az moc. Sa poserte, to vam poviem.

No comments: