Monday, May 24, 2010

The young and the sexless

Teambuilding. V lesoch niekde v slovenskych horach. Pocasie vonku ako z horoveho filmu, dazd a vietor, stromy sa kymacaju do stran, tma. Ubytovanie ako z horoveho filmu, ktory sa po preskumani vsetkych moznosti zial meni na realitu. Natriezvo tuto noc neprezijeme.

Takmer kazdy okrem mna vytahuje z cestovnej tasky litrovku fernetu. Alebo Hrusky. Po 5tich minutach to u nas na izbe vyzera ako bar v Cocolocu.
Po hodine a asi 2 flasiach Fernetu zacina ten spravny teambuilding. Ja sa smejem v duchu a asi aj nahlas, vsetko mi pripada strasne surrealne. Ked pride na debatu o sexe, takmer nikto z mojich single krasnych 26 az 29 rocnych kolegyn, ktorym som vzdy zavidela mnozstvo opalovacov si nevie spomenut, kedy to naposledy bolo. To uz od uzasu otvaram usta a radsej rychlo do seba hazdem Fernet z malovaneho hrnceka.
Chcem povedat: "To je ale skoda." ked sa jedna prizna, ze naposledy mala sex pred rokom. "One night stand neuznavam. Lebo - ak to bude dobre, tak budes chcet aj druhy krat a potom stale. A ak to nebude dobre, tak si na druhy den budes trieskat hlavu o zarubnu, ze ako si mohla byt taka sprosta."
Dalsia sa pridava. "Ja mam zasa taky problem, ze vidim chlapa, vysoky pritazlivy mlady muz. No a potom otvori usta a zacne rozpravat a hned mam po nalade. To su naozaj vsetci inteligentni muzi zenati, gay alebo v base?" Chyta ma depresia. "Ja som od strednej nebola zamilovana." Fuuu, tak to uz aj takych 10 rockov minimalne je, nie?

"Baby, ved my nepotrebujeme sex. V robote nas predsa jebu kazdy den!" zavrsi single manazerka, naco spontanne aplaudujeme a pripijame plnymi duskami.

Muzi, spamatajte sa. Lebo vymreme.

2 comments:

dreamworld girl said...

absolutna pravda :(, chlapi si myslia ze mat vztah nie je in, in je byt single a kde tu si zasulozit ak situacia da...

tiez som na tom podobne, ani neviem kedy to bolo, ale faktom ostava ze mi viac chyba chlap na objimanie a rozhovory, asi som kratko sama :)))

Triss said...

Trsalka, tvoje clanky ma vzdy tak povzbudia :)
Ale ja by som ani nepovedala, ze chlapi chcu len one night stands...ide skor o to, ze najst chlapa, ktory by vyhovoval mojim narokom (a podla mna nie su vysoke - su NORMALNE), je takmer nemozne...A vazne, kto stoji o sex s cudzincom z baru?